Mnohé firmy již pochopily, že klíčem k úspěchu je zákaznická spokojenost. Právě za účelem jejího udržení a zvýšení, nově Process Point uzavřel partnerství se společností SentiSquare. Společné řešení spojuje výhody inovativní textové analytiky poháněnou umělou inteligencí (AI) a nástroje pro automatizaci procesů (BPM).
Co si pod tím představit? E-maily, požadavky, hovory na zákaznické lince nebo na lince podpory, komunikaci s chatboty, atd. Řešení podporuje automatizaci zpracování v podstatě veškeré komunikace s firmou.
Zpracování těchto dat trvá často velmi dlouho a co hůř, některá data se nevyužívají vůbec. Například požadavky klientů zaslané e-mailem, nahrávky hovorů s klienty jsou pro obchod a marketing zdrojem nesmírně cenných dat. Ale jak je zpracovat a dostat do použitelné podoby? To je právě parketa společného řešení. Cílem je osvobodit operátory od opakující se práce automatizací procesů, a takto zpracované informace a úkoly vyřídit v co možná nejkratším čase a s nižšími náklady. SentiSquare No-code NLP platforma se sama učí pochopit význam komunikace a kontext vašich e-mailů, požadavků a vyřídí je v reálném čase. Pomocí integrace na BPM nástroj se na nic nezapomene a tým zvládne vyřídit všechny požadavky v optimálním čase a počtu pracovníků.
Díky této technologii získáte prostřednictvím automatické kontroly klientské komunikace přehled kvality zákaznického servisu a nenahraditelného pomocníka při řešení velkého objemu nestrukturovaných zákaznických požadavků v reálném čase. SentiSquare No-code NLP platforma se sama učí kontrolovat všechny příslušné e-maily a požadavky.
Řešení je rovněž perfektní nástroj ke zvýšení výkonu a kvality vaší zákaznické komunikace. Zjistíte seznam témat, o kterých vaši zákazníci mluví, jejich sentiment, jak časté a jak důležité je každé zmiňované téma, klíčová slova, souhrn reprezentativních frází a mnohem více… Jako například vyhodnocování nákupních signálů, reakce pracovníka call centra na tyto signály, apod. Zvládnout více s méně je prostě k nezaplacení!